MTB Børn og Unge

Info
Velkommen til Vodskov Motions Cykel klub (VMCC) Børne & Unge afdeling. Mountainbike cykling er en sjov og udfordrende sport og for at sikre dit barn den bedste mulige oplevelse ved at cykle i klubben, gælder følgende politik for afdelingen.

Alder

VMCC B&U optager medlemmer fra 8 år.

Krav til udstyr

For at kunne deltage i MTB træningen i VMCC B&U skal dit barn medbringe følgende udstyr:

CE-godkendt cykelhjelm.
Funktionel MTB med to funktionsdygtige bremser, brede, nubrede dæk og mere end tre gear.
Desuden skal børnene være dækket af en fritids/ulykkesforsikring (evt. forældrenes), der også omfatter MTB kørsel.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

2

Ved indmeldelse i klubben efter 1/4 betales reduceret kontingent, afhængig af indmeldelsestidspunktet. Ved indmelding i februar eller marts betales fuldt kontingent TIL GENGÆLD opkræves der ikke kontingent igen den 1/4.

Tilmeldte: 28/40
Betalingsplan: Børn og unge kontingent 01.04