Klubmodul henter siden
MTB Børn og Unge
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
Velkommen til Vodskov Motions Cykel klub (VMCC) Børne & Unge afdeling. Mountainbike cykling er en sjov og udfordrende sport og for at sikre dit barn den bedste mulige oplevelse ved at cykle i klubben, gælder følgende politik for afdelingen.

Alder

VMCC B&U optager medlemmer fra 8 år.

Krav til udstyr

For at kunne deltage i MTB træningen i VMCC B&U skal dit barn medbringe følgende udstyr:

CE-godkendt cykelhjelm.
Funktionel MTB med to funktionsdygtige bremser, brede, nubrede dæk og mere end tre gear.
Desuden skal børnene være dækket af en fritids/ulykkesforsikring (evt. forældrenes), der også omfatter MTB kørsel.

Ved indmeldelse i klubben efter 1/4 betales reduceret kontingent, afhængig af indmeldelsestidspunktet. Ved indmelding i februar eller marts betales fuldt kontingent TIL GENGÆLD opkræves der ikke kontingent igen den 1/4.

Vi takker vore sponsorer

Vodskov Motions Cykel Club