Klubmodul henter siden
MTB Senior
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Vi træner lidt forskelligt hvor der altid vil være plads til alle og alle kommer med rundt og hjem.

Turkørsel:

Vi starter med at køre en kort opvarmning, herefter vil instruktørerne niveauinddele holdene.

Vi kører primært på ruten i Hammer Bakker. Vi kører i halvanden til to timer inkl. opvarmning.

En gang om måneden ca. vil træningen forgå udenfor Hammer Bakker.

Interval:

Her er niveau-inddeling ikke nødvendigt, da vi kører på en teknisk let og kort rute, hvor vi hele tiden mødes det samme sted, når vi holder pauser, dvs. alle kan være med, og kun ens egen form sætter grænsen. Hvis man ønsker at forbedre sin kondition, er intervaltræning helt ideelt.

Vi kører i ca. halvanden time inkl. opvarmning og information.

Begyndertræning:

Vi deler træningen op i to lektioner.

Første lektion vil primært bestå af opvarmning, øvelser og lege, samt let turkørsel i roligt tempo. Dette vil tage ca. en time. Når første lektion er slut, har man mulighed for at køre hjem.
I anden lektion vil vi køre ud på dele af ruten og mindre stier. Tempoet her vil blive højere end i første lektion, og henvender sig derfor til folk i rimelig kondition.

I alt kører vi mellem halvanden og to timer.

Ved indmeldelse i klubben efter 1/4 betales reduceret kontingent, afhængig af indmeldelsestidspunktet. Ved indmelding i februar eller marts betales fuldt kontingent TIL GENGÆLD opkræves der ikke kontingent igen den 1/4.

Vi takker vore sponsorer

Vodskov Motions Cykel Club