Klubmodul henter siden
VMCC Harzen tur 2023!
Tilmeldingsfrist er overskredet

Så er vi klar med lidt mere information og tilmelding til VMCC Harzen tur 2023.

Det bliver 14.-17.Sep. 2023, og det bliver med udgangspunkt i byen Braunlage.

Vi kommer til at bo på ’Ahorn Harz Hotel Braunlage’, hvor vi alle kan være. Morgenmad er inkluderet, der er cykelvask og man må have cykler med på værelset. Der overnattes i dobbeltværelser.

I Braunlage kan der spises aftensmad i byen for ca. 15-25 EUR. Ud fra Braunlage er der mulighed for både MTB, Gravel og racer. Vi ser, hvad der er interesse for ved info-mødet, som kommer før sommerferien 2023.

På dette møde aftaler vi også kørsel og værelsesinddeling.

Ved tidlig og bindende tilmelding har vi fået forhandlet en god pris, ligesom VMCC også giver et godt bidrag per person. Det betyder, at turen kommer til at koste jer 2500 kr, hvoraf 700 kr er bidrag til kørsel og leje af trailer/kassevogn. Halvdelen betales ved tilmelding. Vi forventer at køre derned i private biler med 4 personer og min. 3 cykler i hver bil. Endvidere håber vi at finde en kassevogn eller en stor trailer, vi kan læsse resten af cyklerne i.

BEMÆRK: Da prisen er delt i to rater, er dette her 1. rate (bindende tilmelding). Anden rate betales senere, ved at I får en særskilt invitation hvor denne rate skal betales.

Dem, der lægger biler til, får en betaling på 2000 kr til at dække brændstof og slitage på bilen.

Vi vil forsøge at have et par ture i forskellige længder og højder klar til hver dag (som der kan fraviges fra). I den forbindelse hører vi meget gerne fra de af jer, der har gennemprøvede ruter med kendte længder og højdemeter. Anne er tovholder på at samle disse sammen og sortere.

Af hensyn til "early-birdie" rabatten, er tilmeldingsfristen den 31/3-2023.

På gensyn!

Harzen-udvalget 2023