Klubmodul henter siden
MTB sommerafslutning med spisning
Tilmeldingsfrist er overskredet

Endelig kan vi mødes og få gang i de sociale aktiviteter igen!

MTB afdelingen går på sommerferie indtil tirsdag den 10. august, og vi markerer derfor den afsluttende træning med lidt ekstra hygge og lidt godt til ganen.

Træningen er for både "almindelig" MTB og Hyggeholdet og I må meget gerne tage jeres bedre halvdele og cykelglade børn med også.

Vi mødes ved klubhuset og deler op efter niveau. Efter en times tid i sadlen, mødes vi på shelterpladsen, hvor aktivitetsudvalget sørger for pølser og kartoffelsalat.

Husk at tilmelde jer arrangementet på hjemmesiden, eller via linket i bunden af denne invitation!

Hvis I ønsker at tage en eller flere familiemedlemmer med, så skal I angive under kommentarer, hvor mange I kommer udover jer selv.

Vi glæder os til at se jer til en hyggelig aften i skoven :)

Mvh

Aktivitetsudvalget og bestyrelsen

Tilmeldte