Julefrokost 2022
26.11.2022 kl. 18.00 - 27.11.2022 kl. 24.00
Klubhuset
Beskrivelse

Så er det nu det sker! Årets julefrokost, festen, som vi har ventet på med længsel.

I år kan I glæde jer til en fremragende menu bestående af traditionel og rigelig julemad, kreeret af en af landets dygtigste kogekoner. Hertil vin, øl, snaps og sodavand ad libitum.

Krisen kradser og alting stiger, men vi vil så gerne have så mange som muligt med til festen. Derfor har bestyrelsen vedtaget en "hjælpepakke", der i modsætning til Folketingets hjælpepakker både kommer til tiden OG rammer de rette personer. Derfor kan vi i år holde prisen for hele arrangementet nede på 150 kr alt inklusiv.

Traditionen tro, vil vi også uddele den ærefulde titel "Årets klubkammerat". Så tænk over hvem du syntes der har gjort noget ekstra for dig og/eller andre i klubben og indstil personen til titlen via "forsiden på hjemmesiden (klik her).

Vi glæder os til at se jer alle, LØRDAG DEN 26. NOVEMBER, kl. 18 i klubhuset på Vodskovvej 15 (Stadion). Puds skoene og stryg tøjet og gør klar til nogle hyggelige timer i festligt lag.

De bedste julehilsner