Teknik 1 - Position og balance

Bliv en bedre MTB-instruktør: Tag på teknik-kursus
Teknik 1 - Position og balance

Stå stærkere som instruktør, når du har styr på teknikken - og formår at kunne lære den videre til andre.

Kurserne er for dig, der er øvet eller erfaren mountainbiker. Du har som udgangspunkt gennemført DGI MTB Klubinstruktør-kurset, men du kan også komme med, hvis du har en tidligere instruktøruddannelse eller har stor erfaring som underviser i din klub.

Der er i alt tre teknikkurser, og vi anbefaler, du tager dem i rækkefølge, da der er progression i undervisningen på de tre kurser. Det er dog ikke et krav.

Du vil lære principperne for at køre i en god og vekslende position med stor bevægelighed og meget dynamik.

09.06.2022
16.06.2022 kl. 18.00 - 16.06.2022 kl. 22.00
Klubhuset info følget
0,00 kr.