Generalforsamling 2024 med spisning
20.03.2024 kl. 18.00 - 20.03.2024 kl. 21.00
Klubhuset

Kære medlem.

Hermed indkalder bestyrelsen til generalforsamling i VMCC Onsdag den 20 Marts 2024 kl. 18.00

Generalforsamlingen vil igen i år være i klubhuset som vi plejer, som noget nyt bliver det denne gang med let spisning derfor er tilmeldning nødvendig

Dagsorden for generalforsamlingen:

1. Valg af dirigent

2. Bestyrelsens beretning

3. Regnskabsaflæggelse og forelæggelse af budget

4. Fastlæggelse af kontingent

5. Valg af medlemmer til bestyrelsen samt valg af 2 suppleanter

6. Valg af 1 revisor samt valg af 1 suppleant

7. Indkomne forslag

8. Eventuelt

Forslag der ønskes optaget på dagsordenen, skal være formanden  på kontakt@vodskovmotionscykelclub.dk i hænde senest 10 dage før generalforsamlingens afholdelse.

Vedr. pkt. 5, så er Jacob Mose, Torben Gade og Martin Kaptain på valg. Søren Christensen forlod bestyrelsen og er erstattet af supplant Torben Nielsen. Torben Gade ønsker genvalg, så har du lyst til at deltage i bestyrelsesarbejdet (og har du evt. nogle evner indenfor bogholderi), så er det nu du skal stille op. Tilmelding til generalforsamlingen via linket nederst i mailen.

Med venlig hilsen. Bestyrelsen