Gravel tur
Mødested
Klubhuset kl. 10.00
Beskrivelse

Er du også eventyrlysten og er nysgerrig på hvad gravelcykling er? VMCC arrangerer tre ture i efteråret, hvor du både som medlem og ikke medlem, får muligheden for at køre sammen med ligesindede. Er interessen stor nok, vil vi arbejde på et gravelhold, som et fast hold i VMCC. De tre ture, foregår i samarbejde med Søren Svenningsen, som er en vaskeægte gravelnørd. Udover selv at køre de nordjyske grusveje tynde, arrangerer han også Ulven gravel, som foregår på den Jyske Ås.

Vi kører ca. to timer pr. gang, og formålet er at få en god oplevelse i fællesskab. Det eneste vi kræver, er at du kommer på en cykel der kan køre på grusveje, så din MTB kan sagtens bruges hvis du ikke har en gravelbike.

Vi kører søndag d. 11. september, d. 9. oktober og d. 6. november. kl. 10. fra klubhuset i Vodskov.

Vel mødt!